- Posiadanie oryginału prawidłowo wypełnionej Książki Gwarancyjnej i rozszerzenia Ogólnopolskiej Gwarancji potwierdzającego montaż samochodowej instalacji gazowej STAG w AS STAG oraz oryginału wyciągu ze świadectwa homologacji sposobu montażu.
- Wykonywanie wszelkich ustawień, przeglądów okresowych i napraw wyłącznie w AS STAG.
- Prawidłowe i zgodne przeznaczeniem użytkowanie instalacji.
- Pisemne, niezwłoczne zgłoszenie awarii w AS STAG, w którym dokonano montażu (najpóźniej do 14 dni od chwili zauważenia jej ujawnienia). W przypadku ujawnienia awarii instalacji poza miejscowością, w której dokonano montażu, jej zgłoszenia można dokonać w najbliższym AS STAG. Aktualna lista Autoryzowanych Serwisów STAG znajduje się na stronie internetowej www.ac.com.pl. Informacje można uzyskać również pod nr tel.: 85 743 81 86 od pon.-pt. w godz. 8.00 – 16.00.
- Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym podzespołów samochodu, a w szczególności silnika i jego oprzyrządowania m.in.: układu rozrządu, układu zapłonowego, świec zapłonowych i przewodów wysokiego napięcia, układu wydechowego, czystości wkładu filtra powietrza.
- Bezpłatne naprawy gwarancyjne wykonywane są na warunkach określonych w Książce gwarancyjnej i niniejszej Ogólnopolskiej Gwarancji przez warsztaty należące do sieci AS STAG i dotyczą wyłącznie samochodów, w których
instalację STAG zamontowano w tej sieci.
Potrzebę naprawy gwarancyjnej należy zgłosić telefonicznie w najbliższym wybranym Autoryzowanym Serwisie STAG.